Doprava a doručenie
Poštovné je zadarmo pri objednávke nad 200 €. Objednávky s hodnotou objednávky nižšou ako 200 € budú odoslané v rámci Nemecka za paušálnu sadzbu 6,50 €.
Náklady na dopravu pri objednávkach vína v rámci Nemecka sú:
- 1 krabička: 10,50 EUR
- 2 boxy: 13,00 EUR
- 3 krabice: 20,50 EUR
- Zo 4 boxov: 26,00 EUR
Pri dodávkach do zahraničia sa náklady na dopravu líšia v závislosti od krajiny. Presné náklady na dopravu si môžete prečítať tu .
Po prijatí platby bude vaša objednávka odoslaná do 48 hodín. Oblečenie a doplnky sa dodávajú prostredníctvom spoločnosti DHL, zatiaľ čo víno sa dodáva s UPS.
Obvyklá doba dodania je okolo 2-4 dní.
Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, dostanete sledovací e-mail, ktorý vám umožní sledovať stav zásielky vašej objednávky.
Ak nemôžete nájsť tento e-mail, skontrolujte priečinok so spamom alebo kontaktujte náš zákaznícky servis .
Oblečenie a doplnky dodávame do týchto krajín: Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Belgicko, Česká republika, Francúzsko, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Írsko, Taliansko, Portugalsko, Španielsko, Švédsko, Nórsko, Slovensko a Slovinsko.
Víno a likér Tropézienne sa zasielajú iba v rámci Nemecka. Víno je však možné objednať aj do iných krajín EÚ (okrem Švajčiarska) cez tento odkaz .
V prípade vašej neprítomnosti bude balík odovzdaný susedovi alebo ponechaný na vyzdvihnutie na najbližšej pošte.
Vrátenie a vrátenie peňazí
Na vrátenie tovaru máte 14 dní.
Víno a hygienické výrobky nie je možné vymeniť.
Položky bezpečne zabaľte a použite formulár na vrátenie tovaru. Vráťte balík na nasledujúcu adresu:
WM Group GmbH – Sídlo Greven
c/o Roberto Geissini Verw GmbH
Reckenfelder Straße 48268 Greven
Priame náklady na vrátenie znášate vy. Uschovajte si potvrdenie o doručení, kým vám nevrátime peniaze za tovar.
Po prijatí a skontrolovaní vráteného tovaru bude vrátenie peňazí uskutočnené prostredníctvom pôvodného spôsobu platby, ktorý ste použili do 14 dní.
Ak by ste chceli vymeniť tovar v inej farbe alebo veľkosti, použite, prosím , formulár na vrátenie tovaru a uveďte svoju požiadavku na výmenu. To eliminuje potrebu dodatočných nákladov na dopravu a váš nový kus oblečenia dostanete rýchlo.
platba
Akceptujeme nasledujúce spôsoby platby:
- Platba bankovým prevodom
- Platba inkasom.
- Platba cez PayPal
- Platba kreditnou kartou
- Platba na účet
- Platba cez Klarna
Podrobnejšie informácie nájdete tu .
Áno, môžete platiť faktúrou. V druhom kroku platobného procesu si môžete vybrať medzi Amazon Pay a PayPal – PayPal účet nie je potrebný. Upozorňujeme, že schválenie platby na účet závisí od overenia kreditu, na výsledok ktorého nemáme žiadny vplyv. Ak je platba na faktúru odmietnutá, môžete si vybrať alternatívny spôsob platby.
Po prijatí nepoškodeného vráteného tovaru bude vrátenie peňazí uskutočnené do 14 dní prostredníctvom pôvodného použitého spôsobu platby.
Ak vaša platba zlyhá, skontrolujte svoje platobné údaje a skúste to znova. Prípadne si môžete vybrať iný spôsob platby.
Objednať
Zmeny v objednávkach sú možné len vtedy, ak objednávka ešte nebola odoslaná do nášho skladu. Väčšinou sa tak deje len pri objednávkach, ktoré ešte neboli zaplatené (platba vopred).
Ak už expedícia prebehla, objednávku už zmeniť nemôžete, ale máte možnosť objednávku zrušiť a tovar vrátiť. Po návrate bude vydaný kredit.
Po dokončení objednávky Vám príde potvrdenie objednávky na email.
Okamžite kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli problém rýchlo vyriešiť.
Pre objednávky v našom obchode nie je stanovená minimálna hodnota objednávky.
Môj zákaznícky účet
Ďakujeme za potvrdenie vašej e-mailovej adresy.
Váš voucher by už mal byť na ceste k Vám. Doručenie môže občas chvíľu trvať. Skontrolujte si tiež priečinok so spamom/nevyžiadanou poštou a reklamnú sekciu.
Ak e-mail nedostanete, skúste použiť inú e-mailovú adresu alebo kontaktujte náš zákaznícky servis .
Prihláste sa na odber noviniek pomocou tohto odkazu a získajte dodatočnú až 10% zľavu na svoju prvú objednávku.
Ak už od nás nechcete dostávať propagačné e-maily, môžete sa odhlásiť tu. Prípadne sa môžete odhlásiť na konci jedného z našich newsletterov.
Ak by ste chceli vymazať svoj zákaznícky účet, kontaktujte nás.
Kontaktovať nás môžete tu .
Kliknite na „Zabudli ste heslo?“ na prihlasovacej stránke a postupujte podľa pokynov na obnovenie hesla. Na e-mailovú adresu, ktorú máme v záznamoch, dostanete odkaz na vytvorenie nového hesla.
Všeobecné informácie
Môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +49 2234 996 7100, e-mailom na adrese info@robertogeissini.de alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára .
Vždy vám radi pomôžeme.
Náš zákaznícky servis je od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. Môžete nás kontaktovať telefonicky aj e-mailom.